eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Data: 2007-06-14 12:14:01
    Temat: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Nigdy nie było z tym problemu, wiadomo, że uszkodzone elementy
    >> elektroniczne lądują w koszu, jednak ostatnio klient z uporem domagał się
    >> zwrotu wymontowanych elementów czy słusznie? Jakoś nigdy nie spotkałem
    >> się z sytuacją, żeby serwis zwracał mi części z naprawy np AGD, TV?
    >
    > Rzecz wymontowana z aparatu klienta stanowi własność klienta. Bez jego
    > zgody wyrzucić tego nie powinieneś. Większość serwisów zwraca zepsute
    > elementy, albo pyta klienta, czy sobie tego życzy. Poza wyjątkami, gdy
    > prawo przewiduje utylizację (załóżmy akumulatory)

    W przypadku akumulatorów to na zyczenie też muszą oddać. Co najwyżej moga
    sobie policzyć więcej za nową-założona część. Tak jak różnica w cenie
    pomiedzy kupnem akumulatora gdy oddajesz strary i gdy nie oddajesz starego.

    Nie dotyczy serwisu gwarancyjnego

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1