eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Data: 2007-06-14 21:38:35
    Temat: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 14.06.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości
    > news:f4qmlf$pbb$2@news.onet.pl...
    >> Dnia Thu, 14 Jun 2007 00:29:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    >> ... i z wyjątkiem napraw gwarancyjnych.
    > Tak, o tym nie pomyślałem, ale tam z reguły z umowy gwarancyjnej to wynika.
    > Gdyby nie wynikało, to nie widzę nadal podstawy do zatrzymania uszkodzonej
    > części, która nadal stanowi własność właściciela rzeczy.

    A jak w przypadku "niezgodności z umową"? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1