eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Data: 2007-06-14 06:19:27
    Temat: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 00:29:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Rzecz wymontowana z aparatu klienta stanowi własność klienta. Bez jego
    > zgody wyrzucić tego nie powinieneś. Większość serwisów zwraca zepsute
    > elementy, albo pyta klienta, czy sobie tego życzy. Poza wyjątkami, gdy
    > prawo przewiduje utylizację (załóżmy akumulatory)

    ... i z wyjątkiem napraw gwarancyjnych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1