eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Data: 2007-06-14 21:56:12
    Temat: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:r3p8k4-ir7.ln1@ziutka.router...

    > A jak w przypadku "niezgodności z umową"? :)

    Przy odstąpieniu od umowy nie ma sprawy, bo przecież umowa jest
    unieważniana i sklep na nowo jest właścicielem rzeczy. Przy naprawie w
    braku osobnego porozumienia część stanowi własność klienta - moim zdaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1