eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Data: 2007-06-14 16:30:21
    Temat: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości
    news:f4qmlf$pbb$2@news.onet.pl...
    > Dnia Thu, 14 Jun 2007 00:29:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    >
    >> Rzecz wymontowana z aparatu klienta stanowi własność klienta. Bez jego
    >> zgody wyrzucić tego nie powinieneś. Większość serwisów zwraca zepsute
    >> elementy, albo pyta klienta, czy sobie tego życzy. Poza wyjątkami, gdy
    >> prawo przewiduje utylizację (załóżmy akumulatory)
    > ... i z wyjątkiem napraw gwarancyjnych.

    Tak, o tym nie pomyślałem, ale tam z reguły z umowy gwarancyjnej to wynika.
    Gdyby nie wynikało, to nie widzę nadal podstawy do zatrzymania uszkodzonej
    części, która nadal stanowi własność właściciela rzeczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1