eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy kwit leżący na wierzchu bez nadzoru jest nadal kwitem poufnym? › Re: czy kwit leżący na wierzchu bez nadzoru jest nadal kwitem poufnym?
  • Data: 2009-04-10 15:46:36
    Temat: Re: czy kwit leżący na wierzchu bez nadzoru jest nadal kwitem poufnym?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Apr, 23:02, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:49cce168-ef2a-4931-962e-17715821f4de@
    l19g2000vba.googlegroups.com...

    > Skąd Y wiedział co jest w notatce, zanim ją przeczytał? Bo inaczej
    > upublicznić jej treści nie mógł. Chyba coś zamotałeś.

    tak, namotałem. powinno być, że Y upublicznił treść rozmowy (w stopniu
    jednakim z treścią notatki) zanim Z ją przeczytał wchodząc rano do
    biura.
    W związku z tym, czy Y rozpowszechniał informacje niejawne?

    > Natomiast z odpowiedzi, że 'wiem, ale nie zgadzam się z tym co Y powiedział
    > na spotkaniu' nie da sie wywieść, że Y komukolwiek upowszechnił notatkę. Y
    > był przecież na spotkaniu, więc co do zasady mógł po prostu opisać komuś
    > swoją wypowiedź bez zaznajamiania tej osoby z treścią notatki.

    Zgadza się, od momentu zakończenia spotkania Y nie powinien mieć
    dostępu do oryginału notatki. Może zrobić kopię dla siebie, jednak
    kopia nadal, wg procedur firmy, pozostaje dokumentem o charakterze
    poufnym. Notatka tego typu pozostaje dokumentem poufnym bezterminowo w
    jakiejkolwiek formie, jeśli to coś wnosi.

    Dziś nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie. Czy istnieje jakakolwiek
    podstawa prawna umożliwiająca firmie karanie pracowników za