  • Data: 2006-06-07 23:18:50
    Temat: Re: co znaczy "aktualnie obowiązująca" w umowie?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > ciekafski [###p...@g...com.###] napisał:
    >

    > Utarło się ten zwrot rozumieć, jako aktualne w chwili zdarzenia
    > gospodarczego podlegającego opłacie. Choć uważam, ze masz co do
    > meritum rację i tak naprawdę to wcale z umowy nie wynika. Z tym, że
    > nie słyszałem o tym, by ktoś w tym kierunku szedł i wygrał - możesz
    > być pierwszy.

    IMHO nie ma racji wogóle. Załóżmy że jakiś minister wydaje 1 stycznia
    2001 r. rozporządzenie w którym określa że do uzyskania takiego i
    takiego zaświadczenia potrzebne jest okazanie aktualnego dowodu osobistego.

    Chyba nikomu nie przyjdzie do głowy że chodzi o dowód który jest
    aktualny 1 stycznia 2001, bo to by eliminowało z uprawnionych do tegoż
    zaświadczenia wszystkich którzy swój pierwszy dowód dostali po tej dacie.

    p. m.