eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobuty › Re: buty
  • Data: 2011-06-14 12:22:20
    Temat: Re: buty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:it6uji$a60$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-06-14 08:18, ŁR pisze:
    >> Witam szanowne grono :)
    >> Krótko opis sytuacji:
    >> kupiłem buty w sklepie i przy pierwszym użyciu okazało się że z lewym
    >> butem coś jest nie tak (mierzyłem inną parę przy zakupie i podobnego
    >> problemu nie było), tzn. w miejscu gdzie jest szew występuje małe
    >> zgrubienie co powoduje zadzieranie paznokcia (dla uszczypliwych :)
    >> paznokcie obcięte). Buty oddałem do sklepu bo są oczywiście na
    >> gwarancji, jednak po tygodniu przyszła odpowiedź iż rzeczoznawca uznał
    >> że wszystko jest ok i nie ma podstaw do wymiany na nowe. I teraz pytanie
    >> co mogę w tej sytuacji zrobić? Reklamować reklamację, złożyć kolejną
    >> (ale pewnie skutek będzie podobny)? Ogólnie jakie kroki podjąć aby
    >> wymienili mi tego buta na "sprawny".
    >>
    >> Za wszelkie informacje dziękuję.
    >
    > Kolejnym etapem jest sąd.

    Przy czym wygoda obuwia ne podlega reklamacji, więc boję się, że nic z tego
    nie wyniknie. Zamiast sądu można jeszcze iść po poradę do Rzecznika Praw
    Konsumenta, który powinien być przy Urzędzie Miasta / Gminy / Dzielnicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1