  • Data: 2011-06-15 11:18:26
    Temat: Re: buty
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:it9mk9$p4f$1@news.onet.pl...

    > W sumie karty nie widziałem, ale buty które kupuję mają gwarancję
    > bodajże trzyletnią, "na podstawie paragonu".

    a gdzie masz warunki gwarancji?
    W sklepie powiedza ci ze warunkiem naprawy gwarancyjnej jest zeby buty byly
    nie noszone, w innym sklepie powiedza ze te buty nie sluza do biegania, a ty
    wlasnie w nich biegales, w jeszcze innym ze to buty do tenisa a nie do
    chodzenia.
    Hehehe. I nie zapomnij ze warunkiem naprawy gwarancyjnej bedzie oddanie
    butow w opakowaniu fabrycznym <lol>