  • Data: 2011-06-15 11:45:34
    Temat: Re: buty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Jun 2011, Misiek wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał

    > a gdzie masz warunki gwarancji?

    Źle zadane pytanie :), bo sugeruje że on je *ma* (a nie tylko
    może mieć do nich dostęp).
    Warunki muszą być spisane.
    Z naciskiem na wszystkie słowa, w tym "być".
    Ale to nie oznacza, że konsument musi mieć "papier" u siebie!
    Musi tylko umieć (w razie czego) powiedzieć, gdzie ten "papier"
    (a raczej: tekst) jest :P

    "oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym
    lub reklamie" (to cytat z ustawy).
    Chętni sprawdzą sobie przez CTL-F:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321

    > W sklepie powiedza ci ze warunkiem naprawy gwarancyjnej jest

    To się nie liczy, zgoda.
    Ale jeśli opis wywiesili na ścianie, to nie ma wątpliwości iż
    taki opis "warunków" *jest* gwarancją.

    > w innym sklepie powiedza ze te buty nie sluza do biegania

    A to właśnie będzie już kwestia ustalenia co było w opisie :)

    > Hehehe. I nie zapomnij ze warunkiem naprawy gwarancyjnej bedzie oddanie butow
    > w opakowaniu fabrycznym <lol>

    ...o ile gwarant tak zastrzegł :D

    pzdr, Gotfryd