eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobuty › Re: buty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: buty
    Date: Tue, 14 Jun 2011 14:22:20 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <it7k28$3cl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4df6fd42$1@news.home.net.pl> <it6uji$a60$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bfu200.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308054408 3477 83.28.58.200 (14 Jun 2011 12:26:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jun 2011 12:26:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <it6uji$a60$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680496
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:it6uji$a60$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-06-14 08:18, ŁR pisze:
    >> Witam szanowne grono :)
    >> Krótko opis sytuacji:
    >> kupiłem buty w sklepie i przy pierwszym użyciu okazało się że z lewym
    >> butem coś jest nie tak (mierzyłem inną parę przy zakupie i podobnego
    >> problemu nie było), tzn. w miejscu gdzie jest szew występuje małe
    >> zgrubienie co powoduje zadzieranie paznokcia (dla uszczypliwych :)
    >> paznokcie obcięte). Buty oddałem do sklepu bo są oczywiście na
    >> gwarancji, jednak po tygodniu przyszła odpowiedź iż rzeczoznawca uznał
    >> że wszystko jest ok i nie ma podstaw do wymiany na nowe. I teraz pytanie
    >> co mogę w tej sytuacji zrobić? Reklamować reklamację, złożyć kolejną
    >> (ale pewnie skutek będzie podobny)? Ogólnie jakie kroki podjąć aby
    >> wymienili mi tego buta na "sprawny".
    >>
    >> Za wszelkie informacje dziękuję.
    >
    > Kolejnym etapem jest sąd.

    Przy czym wygoda obuwia ne podlega reklamacji, więc boję się, że nic z tego
    nie wyniknie. Zamiast sądu można jeszcze iść po poradę do Rzecznika Praw
    Konsumenta, który powinien być przy Urzędzie Miasta / Gminy / Dzielnicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1