  • Data: 2003-12-07 19:37:20
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więkoszość rozsądnie
    > myślącego społeczeństwa ma dość utrzymywania wszelkiej
    > maści cwaniaków_nierobów i obrywa ten co w danej
    > chwili "znajdzie się pod ręką". :)

    Generalnie juz od dawna jestem za tym, by kazdy placacy podatki obywatel
    mial prawo wypowiedziec sie na co te podatki maja byc przeznaczone i by bylo
    to jednym z podstawowych kryteriow przy konstruowaniu budzetu. Bo niby z
    jakiej racji jakis polityk ma decydowac o przeznaczeniu _moich_ pieniedzy za
    moimi plecami?
    Wystarczyloby ogolnonarodowe referendum z karta do glosowania w formie
    tabelki:

    | TAK, chcę by na to | NIE, nie chcę.... | Jest
    mi to obojętne
    | szły moje pieniądze |

    Cel : |
    policja |