  • Data: 2003-12-07 21:34:54
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj ze zrozumieniem, co napisałem. Pisałem, że być może znaleźli
    > lepszą pracę.

    Ja wiem ze nie znalezli.

    > Żeby przeżyć kolego. Ty byś ich eksterminował, prawda?

    Nie,czemu? Ale niech sobie przezywa za swoje - mnie jego zycie z
    przeproszeniem g*** obchodzi i nie zycze sobie by bylo finansowane z moich
    pieniedzy.

    > Można, tylko jest to według mnie szczyt chamstwa i ignorancja wobec
    > wielkiego problemu, jakim jest w tym kraju bezrobocie.

    Nikt nie ignoruje problemu. Ale trzeba tworzyc miejsca pracy i dawac prace a
    nie dawac pieniadze za nic. Poza tym mamy w UPach zbyt male sito i zasilek
    dostaje kazdy - a nie powinien go dostawac alkoholik, osobnik ktory mial
    prace lecz sam zrezygnowal bo mu sie nie podobalo, osobnik zwolniony
    dyscyplinarnie, osobnik nie mogacy znalezc pracy bo jest karany a nawet moim
    zdaniem nałogowy palacz (zdajesz sobie sprawe ile bochenków chleba dla
    dzieci mozna kupic za wagon cygaretów?)

    > Dlatego, że żyjesz w cywilizowanym społeczeństwie, w którym nie skazuje
    > się na śmierć głodową jednostki słabszej i gorzej radzącej sobie w
    > życiu.

    Nawet jesli owo gorsze radzenie jest wylaczna wina tej jednostki? Ja nie mam
    nic przeciwko rentom dla osob ktore urodzily sie tak czy inaczej ulomne i
    wskutek swojej ulomnosci nie moga znalezc pracy. Ale po co dawaj forse
    nierobom ktorzy nie moga znalezc pracy bo nie chcialo im sie uczyc, byli
    bezczelni i szef ich zwolnil, wzglednie odsiedzieli pare lat za kratkami?

    > Wymownie świadczy to tylko o niechęci tego człowieka do osoby, która go
    > kontrolowała

    Nie powiedzial nic personalnie do mnie. Stwierdzil tylko ze woli byc
    bezrobotny (czyt.: pasozytowac na spoleczenstwie) niz wykonywac taka prace
    jak ja.
    Jak dla mnie to jawnie swiadczy o niecheci do podjecia pracy, a nie do mojej
    osoby.

    > Tak sobie myślę, że praca którą wykonujesz jest dla Ciebie strasznie
    > stresująca

    Bywa stresujaca ale potrafie nad tym panowac.

    > i przelewasz swoje frustracje na ludzi,

    Nie bywam sfrustrowany.

    > którzy Twoim zdaniem
    > z wyboru pozostają bez pracy i żyją za marne 400 złotych w nędzy.

    Bardzo wielu z nich z wyboru - nie mowie ze wszyscy.

    > W/g Ciebie wszystkich ich należy mierzyć jedną miarką i pozbawić
    > środków do życia.

    No jesli maja to byc srodki pochodzace z mojej kieszeni to na pewno.

    pdr
    Olo