  • Data: 2003-12-08 16:54:17
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzesie mnie jak czytam takie bzdury.Zastanowiles sie czasem czy Twoje
    > dziecko (np.) nie leczy sie czasem za moje pieniadze? Ja nie korzystam
    > prawie w ogole ze sluzby zdrowia a place skladke zdrowotna. Twoje dziecko
    > moze byc przewlekle chore i korzystac ze swiadczen w rozmiarze wiekszym
    niz
    > skladki Twoje, twojej rodziny, znajomych itd. Zastanawiales sie nad tym w
    > ogole? No chyba, ze eksterminujemy przewlekle chorych zeby nam skladek nie
    > "przejadali". Bo w sumie to nas g**** obchodzi czy beda zyc czy
> [...]

    1) nie mam dzieci
    2) jest zasadnicza roznica miedzy opieka zdrowotna a utrzymywaniem bandy
    wałkoni
    3) pomysl zanim znowu zaczniesz drzec jape na publicznym forum
    4) jak chcesz to sobie doplacaj do tych nierobow - proponuje wzorem
    Swiadkow Jehowy chadzac po domach i dzielic swoją wyplatą - Twoja sprawa.
    Niemniej ja taki dobroduszny nie jestem i sobie zwyczajnie nie zycze,
    dlatego uwazam ze kazdy obywatel powinien moc sie wypowiedziec na jakie cele
    w pierwszym rzedzie maja isc pieniadze z jego podatkow.

    pdr
    Olo