  • Data: 2003-12-07 18:38:51
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam piszesz, że zwolniło się kilku. Dlaczego więc uogólniasz?

    Kilku tu, kilku tam...Poza tym nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze tych
    "kilku" bedzie oscylowalo wlasnie w okolicach 20% ogólu, czyli mniej wiecej
    tyle ilu mamy w Polsce nierobów.

    > Może
    > przynajmniej część z nich znalazła stałą pracę, która da im poczucie
    > stabilizacji, bo przyznasz [raca na umowę-zlecenie takiego poczucia nie
    > daje.

    No faktycznie - lepsze poczucie stabilizacji daje zasiłek (finansowany nota
    bene z naszych podatków).

    > Podobnie oddajesz swoje pieniądze na służbę zdrowia, zbrojenie,
    > emerytów i wiele innych mniej lub bardziej szczytnych celów i jakoś o
    > to się nie pieklisz.

    Ja sie generalnie nie piekle, wrecz przeciwnie - zachowuje stoicki spokój
    :-)
    Natomiast oczywiscie bardzo chetnie oddam swoje podatki na sluzbe zdrowia (z
    ktorej przeciez sam korzystam), na policje ktora ma za zadanie m.in. mnie
    chronic czy tez na emerytury, bo taki emeryt w przeciwienstwie do
    bezrobotnego cale zycie harował na te pare groszy na starosc. Bezrobotny nie
    kala sie zadna praca a mimo to dostaje (moje m.in.) pieniadze. Za co?

    > no tutaj chyba przeginasz

    Istotnie, moze nieco mnie ponioslo (ale prosze tez nie mowic ze bezrobotni
    to z reguly abstynenci).

    > Nie czym to jest spowodowane, ale z Twoich wypowiedzi wręcz bije
    > nienawiść do prawie co piątego obywatela tego kraju.

    Moze nie do kazdego, ale na pewno do czesci, zwlaszcza tej zrzeszonej w
    mojej ulubionej organizacji ("ROB"). Płynie to zapewne z tego, ze jestem
    kontrolerem KZK GOP i na codzien w pracy spotykam sie z nieraz bardzo
    chamskimi i agresywnymi postawami natury roszczeniowej tego zacnego grona.
    Po prostu nalezą im sie "bezpłatne przejazdy" komunikacja miejską i
    niebywałym chamstwem z mojej strony jest juz samo zadanie od nich biletow,
    nie wspominajac juz o nakladaniu mandatow.
    Poza tym pisalem juz o bezprawnych dzialaniach owej organizacji polegajacych
    m.in. na wydawaniu członkom legitymacji rzekomo uprawniających do
    bezpłatnego przejazdu praktycznie wszystkim co jezdzi w tym kraju.
    Wybacz wiec ale po takich doswiadczeniach nietrudno o negatywne nastawienie.

    > Nie przesadzasz z
    > tymi *wałkoniami* i *nierobami*?

    A jak inaczej mozna okreslic osobnikow ktorzy za publiczne (czyt.:
    obywateli) pieniądze dostają co miesiąc kasę w zamian za nic? Mozna jeszcze
    uzyc okreslenia "pasożyt społeczny".

    > Naprawdę myślisz, że te 18% bezrobocia to fikcja

    Nie, nigdzie nie zanegowałem oficjalnych statystyk.

    > i wszyscy Ci ludzie są
    > niegodnymi wsparcia i pomocy jednostkami?

    A dlaczego ja mam z własnych pieniędzy ich wspierac i pomagac? Mam chyba
    prawo sobie tego nie zyczyc, tymbardziej ze w przeciwienstwie do kazdego z
    nich zapracowalem sobie na nie uczciwą pracą. Poza tym Art.32 ust. 1
    Konstytucji RP (na ktory nota bene całkowicie bzdurnie i bełkotliwie
    powołuje się mój ulubiony "ROB" postulując bezłpatne przejazdy) mówi, ze
    "Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania
    przez władze publiczne." Skoro zatem taki bezrobotny co miesiąc dostaje
    dajmy na to 500 zł z publicznej kasy to ja tez chce, czemu miałbym nie
    dostac? Bo oprócz tego jeszcze zarabiam? Temu bezrobotnemu tez nikt nie
    broni podjąc sie mojej pracy i zarabiac na niej, niemniej kiedys usłyszałem
    z ust spisywanego gapowicza "ja juz wolę byc bezrobotnym niz tak jak Wy
    pracowac" - chyba dosc wymowne....

    pdr
    Olo