  • Data: 2003-12-08 22:19:50
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) nie mam dzieci

    To byl przyklad (czytaj dokladnie)

    > 2) jest zasadnicza roznica miedzy opieka zdrowotna a utrzymywaniem bandy
    > wałkoni

    Nie ma roznicy jesli chodzi o kwestionowanie zady opieki socjalnej panstwa
    (a to wlasnie robisz)

    > 3) pomysl zanim znowu zaczniesz drzec jape na publicznym forum

    Bywam czesciej i dluzej na tym forum niz Ty i raczej moje wypowiedzi sa dosc
    konkretne, zgodne z przedmiotem tego forum, przemyslane i poparte stosowna
    wiedza z zakresu nauk prawnych (raz z lepszym, raz z gorszym
    skutkiem) -przyznam, ze tym razem dalem sie wciagnac w glupia dyskusje.

    > 4) jak chcesz to sobie doplacaj do tych nierobow - proponuje wzorem
    > Swiadkow Jehowy chadzac po domach i dzielic swoją wyplatą - Twoja sprawa.

    Ty nie chcesz i to robisz:) Jestes obywatelem tego kraju (na nie szczescie
    lub szczescie-co za roznica) i bedziesz jeszcze nie raz placil:) No chyba ze
    zostaniesz bezrobotny to doplace do Ciebie:)

    > Niemniej ja taki dobroduszny nie jestem i sobie zwyczajnie nie zycze,

    Mozesz sobie zyczyc lub nie. Nie podoba sie to wyemigruj za granice!

    > dlatego uwazam ze kazdy obywatel powinien moc sie wypowiedziec na jakie
    cele
    > w pierwszym rzedzie maja isc pieniadze z jego podatkow.

    Uwazaj sobie.A narazie plac! Bo na szczescie niewielu jest takich plytkich
    (z calym szacunkiem) obywateli jak Ty.

    PS . Jak czytam Twoje posty to przestaje sie dziwic czemu ludzie starsi (i
    madrzejsi) co raz czesciej wspominaja miniony ustroj. Bo mniej bylo chamstwa
    i wiecej solidarnosci miedzy ludzmi. Ale Ty pewnie tego nigdy nie pojmiesz.

    Dan.