  • Data: 2003-12-08 16:45:52
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie,czemu? Ale niech sobie przezywa za swoje - mnie jego zycie z
    > przeproszeniem g*** obchodzi i nie zycze sobie by bylo finansowane z moich
    > pieniedzy.

    Trzesie mnie jak czytam takie bzdury.Zastanowiles sie czasem czy Twoje
    dziecko (np.) nie leczy sie czasem za moje pieniadze? Ja nie korzystam
    prawie w ogole ze sluzby zdrowia a place skladke zdrowotna. Twoje dziecko
    moze byc przewlekle chore i korzystac ze swiadczen w rozmiarze wiekszym niz
    skladki Twoje, twojej rodziny, znajomych itd. Zastanawiales sie nad tym w
    ogole? No chyba, ze eksterminujemy przewlekle chorych zeby nam skladek nie
    "przejadali". Bo w sumie to nas g**** obchodzi czy beda zyc czy
    poumieraja!!!!! Pomysl zanim cos na forum napiszesz!

    Dan.