  • Data: 2010-08-10 08:18:41
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twierdzę, że przeniesienie z patrolu na dyżurnego spowoduje zmianę z
    > nadciśnienia na wylew krwi do mózgu.

    > Kłamiesz.

    czasami przesadzasz tak z lekka. Masz racje klamalem. Mam 2 kolezanki. Jedna
    to pospolity posterunkowy (nic tak nie cieszy jak patrol pieszy), druga
    starszy posterunkowy i przypada jej czesciej dyzurka. 2 z 3 miejsc pracy to
    byla mala wiocha do 20 tys

    Pierwsza zaszla kiedys w ciaze. Lekarz wydal zalecenie, ze nie moze pracowac
    w patrolu pieszym ze wzgledu na widoczna ciaze. Zglosila sie do komendanta z
    prosba o przeniesienie do "pracy biurowej". Dostala odmowe bo nie ma etatow.
    Poszla wiec na zwolnienie lekarskie. Kto za to placi ?

    Rozumiem, ze taki z nadcisnieniem to nie moze sie leczyc i nie moze pracowac
    np. przy wypisywaniu mandatow do komputera bo mu nadcisnienie przeszkadza.
    Ale juz inny pospolity nie mundurowy przypadek renty nie dostanie i musi
    pracowac.

    Podalem przypadek nadcisnienia bo jest jednym z bardziej jaskrawych.

    Icek