  • Data: 2010-08-10 16:06:36
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z wiatrem jest pewien problem. Zgadniesz, jaki?

    zjawia sie i znika ? Co nie oznacza, ze go nie ma

    > ROTFL

    a to czemu ? W afryce wlasnie zaczeli budowe elektrowni slonecznej w ktorej
    cieplo przerabia sie na pare napedzajaca normalny generator (jak w
    nuklearnej tylko energia cieplna ze slonca) co ma zwiekszyc wydajnosc vs
    ogniow fotowoltaiczne

    > A konkretnie?

    no malo masz ? Nawet w polsce sa elektrownie wodne. A kazde tworzenie
    zbiornika co niby ma zabezpieczac przed powodzia i powodowac spietrzenie
    wody to potencjalne miejsce pod wlasnie elektrownie

    > Żeby wydobyć uran, trzeba mieć przemysł wydobywczy. Jak się złoże
    > wyczerpie - trzeba jeździć i szukać. Melexem? ;-> Czy samochodem
    > atomowym? ;->
    >
    > Gorzej - uranu też na długo nie starczy. Można by go lepiej
    > wykorzystywać, ale jak postawisz reaktor powielający, to zaraz te mendy
    > z USA się przyczepią.

    te same argumenty mozna wytoczyc do ropy, ze sie skonczy

    > Tylko taka trochę ciężka do zdobycia.

    eee

    > Aha - i błagam: nie zacznij mi pisać o oleju rzepakowym, bo padnę ze
    > śmiechu...

    hy hy, nigdy nie pisalem i nie zamierzalem.

    Icek