  • Data: 2010-08-10 14:55:55
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > 300USD

    Za baryłkę? Iiiii... Policz sobie ile kosztuje najtańsze jedzenie o
    takie samej zawartości energii ;->

    [ciach]

    > z wiatru,

    Z wiatrem jest pewien problem. Zgadniesz, jaki?

    > slonca,

    ROTFL

    > wody,

    A konkretnie?
    > atomu

    Żeby wydobyć uran, trzeba mieć przemysł wydobywczy. Jak się złoże
    wyczerpie - trzeba jeździć i szukać. Melexem? ;-> Czy samochodem
    atomowym? ;->

    Gorzej - uranu też na długo nie starczy. Można by go lepiej
    wykorzystywać, ale jak postawisz reaktor powielający, to zaraz te mendy
    z USA się przyczepią.

    > No napewno nie spalania ropy. Energia atomowa jest niemal zielona energia.

    Tylko taka trochę ciężka do zdobycia.

    Aha - i błagam: nie zacznij mi pisać o oleju rzepakowym, bo padnę ze
    śmiechu...