  • Data: 2010-08-10 09:38:10
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > czasami przesadzasz tak z lekka. Masz racje klamalem. Mam 2 kolezanki. Jedna
    > to pospolity posterunkowy (nic tak nie cieszy jak patrol pieszy), druga
    > starszy posterunkowy i przypada jej czesciej dyzurka. 2 z 3 miejsc pracy to
    > byla mala wiocha do 20 tys

    Jak posiedzi kilka miesięcy jako dyżurna, to wtedy z nią porozmawiaj.
    Póki co nie masz porównania.

    > Pierwsza zaszla kiedys w ciaze. Lekarz wydal zalecenie, ze nie moze pracowac
    > w patrolu pieszym ze wzgledu na widoczna ciaze. Zglosila sie do komendanta z
    > prosba o przeniesienie do "pracy biurowej". Dostala odmowe bo nie ma etatow.
    > Poszla wiec na zwolnienie lekarskie. Kto za to placi ?

    ZUS

    > Rozumiem, ze taki z nadcisnieniem to nie moze sie leczyc i nie moze pracowac
    > np. przy wypisywaniu mandatow do komputera bo mu nadcisnienie przeszkadza.

    Nadciśnienie i praca stresująca ale siedząca to mocne przeciwwskazanie.

    Patrole piesze byłby idealne, ale bezstresowo - czyli w spokojnej
    okolicy bez konieczności interwencji.

    Specjalnie nadciśnienia nie podłapali.