  • Data: 2010-08-09 13:53:45
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Aug 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Kto za to zapłaci?

    My.
    Pytanie: co lepsze, j.w. czy płacić za przekładanie papierków?

    > Przez "to" mam na myśli nie tylko ich pensje, ale
    > pokrycie kosztów spartolenia przez ludzi bez kwalifikacji ni
    > predyspozycji do takiej pracy.

    Niekoniecznie - bo jest pytanie o *jaką* pracę chodzi.
    Zawsze doświadczam ambiwalentnych odczuć, jak ktoś się wyśmiewa
    z <uwaga: prawo Godwina czy jak mu tam :P> z hitlerowskiego
    "budowania autostrad łopatami" - bo nie wiem, czy brak swiadomości
    iż to nie owe budowy dały efekt podstawowy jest bardziej
    śmieszny czy smutny.

    Sądzisz, że istotna więszkość urzędników[1] *chciałaby* wybrać
    taką pracę, czy może jednak rozejrzeliby się za inną?

    [1] no, nie chodzi o urzędników jako takich, tylko wszelkich
    kombinatorów korzystających ze świadczeń - z wyłączeniem
    niekombinatorów, czyli ludzi którzy *naprawdę* nie mają
    pracy mimo że chcą, co podkreślam (i przy okazji oni
    dostaliby "słuszny zasiłek za pracę")

    pzdr, Gotfryd