  • Data: 2010-01-27 10:21:03
    Temat: Re: aneks do umowy a okres wypowiedzenia
    Od: Jan Kowalski <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > aneks do umowy, w którym oprócz podwyżki wynagrodzenia znajduje się
    > punkt zmieniający okres wypowiedzenia na 3 miesiące. Dodam, że w tym
    > momencie pracuję w obecnej firmie trochę ponad  2 lata, więc zgodnie z
    > KP przysługiwałby mi standardowo miesięczny okres wypowiedzenia.

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Przejrzałem jeszcze raz podpisany aneks i znalazłem w nim dwie
    niejasności:
    - po pierwsze aneks odnosi się do umowy o pracę z dnia X ("aneks do
    umowy z dnia X"), natomiast pierwotna umowa o pracę jest z dnia Y
    (kilka dni później), ale była podpisana w dniu X.

    - po drugie aneks zawiera sformułowanie "punkt 10 zmienia brzmienie
    na: 3 miesięczny okres wypowiedzenia", natomiast w pierwotnej umowie
    okres wypowiedzenia jest ustalony w punkcie 9. Punkt 10 pierwotnej
    umowy dotyczy zastosowania przepisów KC w sprawach nieuregulowanych
    umową. Jest to oczywista pomyłka, ale czy może zaważyć na nieważności
    aneksu?

    pozdrawiam