  • Data: 2023-12-24 15:44:57
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2023 o 13:18, Shrek pisze:
    > To nie dość że źle napisałeś na początku to jeszcze pominąłeś to że
    > decyzja raczej nie należy do żony:P

    Jeśli chodzi o małżeństwo, to do męża też nie. Jeśli chodzi o seks, to
    też mają swoje "prawidła" i to nie jest do końca tak, ze zawsze i
    wszędzie, gdy małżonek zechce.

    > I na przykład dlatego powstrzymujesz się od oceny czy wypierdalanie
    > śmieci do rzeki jest ok czy nie?

    Nie moje śmieci . nie moja rzeka. Pamiętam, tak u nas do rzeki trafiały
    ścieki, a i dziś z tym walczę od czasu do czasu. Nie uważam tego za
    dobre, ale rozumiem, że nie maja co z nimi robić. Nieopodal jest jezioro
    zaporowe. Jest taka zatoczka, że kilka razy w roku jest "akcja"
    wyciągania stamtąd śmieci - głownie plastikowych butelek. Dunaje i
    Poprad zbierają to z brzeg ów, jak są powodzie i zanoszą do tej
    zatoczki, bo tam jest zakręt. Ale te śmieci tam jakoś trafiają.

    > Może jeszcze w ramach wzajemnego szacunku powinniśmy im pozwolić
    > wypierdalać śmieci do naszech rzeka jak już u nas będą i tego nie
    > oceniać? A może korupcji na ukrainie też nie należy oceniać bo to ich
    > kultura i tyle. Co najwyżej połowę wsparcia rozkrdną? Skąd pomsły że
    > nie wolno oceniać innych kultur, nie wolni mówić źle o zmarłych albo
    > że jak ktoś ma igreka w chromosomach to nie powinein startować w
    > babskich zawodach sportowych?

    Jeśli oceniasz same zjawisko, to oczywiście masz prawo. Ale oceniając
    konkretną osobę należałoby oprzeć się na znanych sobie faktach. Bo
    możesz komuś zrobić krzywdę.

    > A jak stoją?

    To zwalczać w dostępnym zakresie, ale tylko dokąd pozostają w
    sprzeczności. A ne dlatego, ze moim zdaniem stoją w sprzeczności.

    > Dla mnie - dla mnie. Dla nasz - dla nas. Dla ciebie - dla ciebie.
    > Naprawdę nie rozumiem czemu ocenianie innej kultury miałoby być
    > tematem tabu.

    Nie ocenianie innej kultury, tylko ocenianie określonej osoby. W tym
    wypadku przykładowo ocenianie żołnierza, który zastrzelił trzech
    zakładników bez wiedzy, co tam się stało.

    > Które finalne zawsze okazują się nietrafione:P No co ja poradzę, że
    > jak coś powiesz to najbardziej prawdopodobny wniosek jest taki że
    > było zupełnie inaczej:P

    Nikt nie jest doskonały :-)

    --
    (~) Robert Tomasik