  • Data: 2023-12-24 22:54:41
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2023 o 19:44, Shrek pisze:

    > No ale jednak. Sprzedajesz nastolatkę innemu chłopu lub jego rodzinie i
    > w końcu on ją jednak wydyma. Mam mieć zakaz wypowiadana się bo to ich
    > kultura i nie mnie to oceniać?

    Wiesz, że on tam mają zakaz "wydymania" dziewczynki, zanim osiągnie
    stosowny wiek? Fakt, że niższy, niż u nas, ale to kwestia nie tyle
    kultury, co uwarunkowań rasowych. Przypominam, że w Europie dawniej też
    zawierano takie małżeństwa. Najmłodszą polską królową była Jadwiga
    Andegaweńska, która w dniu ślubu miała zaledwie 12 lat. Urodziła się w
    1374 roku, a 18 czerwca 1386 roku poślubiła wielkiego księcia
    litewskiego Jagiełłę. Ślub był zawarty w katedrze wawelskiej, a
    ceremonii przewodniczył kardynał Grzegorz z Rzymu.

    > Ja pierdolę - mogę zrobić komuś krzywdę bo nie pochwalam że wypierdala
    > śmieci do rzeki...

    A jeśli publicznie pomówisz go o zabójstwo?

    > No i zwalczam - jak mi się nie podoba ich kultura, to dopóki nie
    > zamierzają się w akceptowalny dla naszej kultury sposób dostosować,
    > niech zostaną z tą kulturą u siebie. Proste i jasne.

    Skąd pewność, że nasza kultura jest szczególnie lepsza?

    > Wiemy co się stało - strzelają do wszystkich noplisów w okolicy.

    No widzisz :-)

    --
    (~) Robert Tomasik