  • Data: 2023-12-24 19:44:10
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chodzi o małżeństwo, to do męża też nie. Jeśli chodzi o seks, to
    > też mają swoje "prawidła" i to nie jest do końca tak, ze zawsze i
    > wszędzie, gdy małżonek zechce.

    No ale jednak. Sprzedajesz nastolatkę innemu chłopu lub jego rodzinie i
    w końcu on ją jednak wydyma. Mam mieć zakaz wypowiadana się bo to ich
    kultura i nie mnie to oceniać?

    > Nie moje śmieci . nie moja rzeka.

    I co z tego?

    > Jeśli oceniasz same zjawisko, to oczywiście masz prawo. Ale oceniając
    > konkretną osobę należałoby oprzeć się na znanych sobie faktach. Bo
    > możesz komuś zrobić krzywdę.

    Ja pierdolę - mogę zrobić komuś krzywdę bo nie pochwalam że wypierdala
    śmieci do rzeki...

    > To zwalczać w dostępnym zakresie, ale tylko dokąd pozostają w
    > sprzeczności.

    No i zwalczam - jak mi się nie podoba ich kultura, to dopóki nie
    zamierzają się w akceptowalny dla naszej kultury sposób dostosować,
    niech zostaną z tą kulturą u siebie. Proste i jasne.

    > Nie ocenianie innej kultury, tylko ocenianie określonej osoby.

    Ale ja oceniam całą kulturę. Na przykład w indyjskiej jest syf, brak
    poszanowania środowiska słabe traktowanie kobiet itp. W cygańskiej do
    tego dochodzi nieróbstwo. Muzułmanie z bliskiego wschodu mają tą
    przypadłość że mają często nasrane we łbach na płaszczyźnie religijnej i
    w sumie nawet jakby chcieli pracować to się nie bardzo do tego nadają.
    To nie jest ocenianie pojedynczych osób a społeczności. Oczywiście
    generalizujące i zapewne krzywdzące jakieś jednostki - no ale trudno.

    > W tym
    > wypadku przykładowo ocenianie żołnierza, który zastrzelił trzech
    > zakładników bez wiedzy, co tam się stało.

    Wiemy co się stało - strzelają do wszystkich noplisów w okolicy.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!