  • Data: 2023-12-25 10:01:39
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, że on tam mają zakaz "wydymania" dziewczynki, zanim osiągnie
    > stosowny wiek?

    Dobra - ustalmy - twoim zdaniem małżeństwo nie wiąże sie z seksem bo mąż
    nie powinien przeruchać sprzedanej mu żony dopóki nie skończy 13 lat,
    więc mi nic do tego i nie powinienem ocenać.

    > Fakt, że niższy, niż u nas, ale to kwestia nie tyle
    > kultury, co uwarunkowań rasowych.

    WAT? Teraz to cię kwiatek zje:P

    > Przypominam, że w Europie dawniej też
    > zawierano takie małżeństwa. Najmłodszą polską królową była Jadwiga
    > Andegaweńska, która w dniu ślubu miała zaledwie 12 lat. Urodziła się w
    > 1374 roku, a 18 czerwca 1386 roku poślubiła wielkiego księcia
    > litewskiego Jagiełłę. Ślub był zawarty w katedrze wawelskiej, a
    > ceremonii przewodniczył kardynał Grzegorz z Rzymu.

    No właśnie - u "nas" było 650 lat temu ale z tego wyrośliśmy i teraz
    idzie się za to do pierdla. Chyba uznaliśmy że to jednak złe było.

    > A jeśli publicznie pomówisz go o zabójstwo?

    A jak żeś to ze sobą powiązał? Twoja logika nigdy nie przestaje mnie
    zaskakiwać:P

    > Skąd pewność, że nasza kultura jest szczególnie lepsza?

    A co za różnica - my mamy swoją oni swoją - jak chcą żyć w swojej to
    niech zostaną gdzie są. Jak chcą żyć u nas to majją się przystosować tak
    żeby to było dla nas akceptowalne.

    > No widzisz :-)

    No widzę:(

    --