eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Date: Thu, 5 Oct 2006 19:59:48 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 41
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <k...@z...router>
    References: <eg2odh$di3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1160049570 19191 218.186.226.238 (5 Oct 2006 11:59:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Oct 2006 11:59:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:417834
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 05.10.2006 Robi <...@...pl> napisał/a:
    > Powszehcnie wiadomo ze robiac zakupy w sklepie internetowym przysluguje
    > klientowi 10 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny. Mam
    > pytanie jak jest liczony czas owych 10 dni w przypadku:

    Od momentu otrzymania.

    > Dostalem przesylke ze sklepu (wtorek tydzien
    temu), stwierdzilem wade
    > fabryczna i odeslalem do sklepu z zadaniem wymiany na towar nowy wolny od
    > wad. Towar odeslalem dwa dni po dacie odebrania przesylki (czwartek tydzien

    Na podstawie czego sformułowałeś takie żądanie (gwarancja, niezgodność z
    umową, inne)?

    > temu). Przez kolejne 7dni (do dzisiaj) jestem zwodzony przez sprzedawce.
    > (Towaru nie bylo w dostawie, pod nieobecnosc osoby obslugujacej mnie ktos z
    > obslugi sprzedal innemu klientowi, towar jest ale zamkniety w sklepowej
    > gablotce do ktorej obsluga zgubila kluczyk itp). Dzisiaj mija 10 dni od dnia
    > zakupu. Dzisiaj po poludniu ma byc kolejna dostawa. Czy moge dzisiaj zazadac
    > zwrotu pieniedzy jezeli ponownie uslysze jakas bajeczke? Czy termin 10 dni
    > wydluza sie w takim przypadku?

    Nie, ale z tego co rozumiem to Ty złożyłeś reklamację a nie zadeklarowałeś
    chęć odstąpienia od umowy.

    > Ponadto z tego co sie dowiedzialem towar odeslano do serwisu gdzie uznano
    > reklamacje i ma byc naprawiony. Wspominal o tym sprzedawca podczas jednej z
    > rozmow telefonicznych. Sugerowal tez ze odesle mi ten naprawiony. Na co sie
    > nie zgodzilem twardo zadajac towaru fabrycznie nowego. Podejrzewam ze jezeli

    Sprzedawca nie musi bezwarunkowo spełnić tego żądania.

    > nie zazadam zwrotu pieniedzy bede wodzony za nos do czasu gdy towar wroci z
    > serwisu. Czy mam prawo go nie przyjac i nadal zadac nowego lub zwrotu
    > pieniedzy?

    Obawiam się, że nie o ile reklamowałeś.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1