    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Thu, 18 Jan 2024 13:38:40 +0100

    W dniu 18.01.2024 o 12:38, J.F pisze:

    > Dla samochodów to troche głupio by było.

    ale tak jest.

    > Np jedna Kia i jedno BMW 500m dalej.

    W automatycznym komunikacie nie masz maki samochodów czasem. Czasem da
    się domyślić, jaki pojazd to wysłał. Ale w zgłoszeniu możesz mieć
    drugiego markę. Ostatnio u nas tak właśnie było. Zgłoszenie telefoniczne
    bodaj RENAULT z drugim pojazdem, a alert z BMW. Jeszcze czasem są takie
    myki, że powiadamia RENAULT, a na miejscu DACIA stoi. Pół biedy, jak
    rozwalona, to wiadomo. A jak cała, a tylko system wysłał alert?

    > To i tak lepiej niż "default location" w USA :-)
    > https://www.denverpost.com/2016/08/10/lawsuit-kansas
    -home-600-million-ip-addresses

    --
    (~) Robert Tomasik