  • Data: 2024-01-18 13:48:28
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jan 2024 23:11:23 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > wskaż źródło informacji, ze mogą, a gwarantuję Ci, ze przetestuję przy
    > kolejnych poszukiwaniach. Ale to musi być wiarygodne źródło, a nie
    > wypisywanie bzdur w necie.

    A takie cos może być ?
    https://malopolska.policja.gov.pl/krk/aktualnosci/ak
    tualnosci/42505,Andrychowscy-policjanci-uratowali-me
    zczyzne-w-kryzysie.html

    "Dla jednostki Policji w Andrychowie został ogłoszony alarm.
    Funkcjonariusze sprawdzili teren w pobliżu miejsca zamieszkania
    mężczyzny, a na miejsce zadysponowano przewodnika z psem tropiącym.
    Przeprowadzone ustalenia telekomunikacyjne pozwoliły na potwierdzenie
    miejsca pobytu 28-latka, który po około dwóch godzinach został
    odnaleziony na terenie miasta Andrychów."

    Wystarczy, jak tylko prokurator trochę kota pogoni?

    Co prawda nadal nie bardzo wiadomo jak znaleźli ... moze prostu
    wystarczyło nie lekceważyc na początku, ustalic ze telefon
    "gdzies w Andrychowie lub okolicach" i jednostka dostała rozkaz
    "szukać aż znajdziecie".

    J.