eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    From: "Ajgor" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto
    teoretyczne rozwazania
    Date: Fri, 19 Sep 2008 19:26:48 +0200

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > jak rozumiem, ci co bija nauczycieli, albo zakladaja im smietniki na
    > glowe, tez?

    Ha... Czekalem na ten tekst. Mam dwoch synow. Starszy na studiach, mlodszy w
    technikum. Od wielu lat walcze (ja i zona)
    ze zwyklym chamstwem nauczycieli, z przesladowaniami uczniow przez
    nauczycieli, z ich niesprawiedliwoscia itp. Jak bym zaczal tu opisywac
    przypadki, gdzie uczen (nie tylko moj syn, ale w ogole uczniowie) zostal
    przez nauczyciela potraktowany jak najgorszy smiec, to wyszla by z tego cala
    encyklopedia. Tylko jakos o tym nikt glosno nie mowi. Zapewniam Cie, ze
    znajac MASE takich sytuacji wcale sie nie dziwie, ze uczniom nerwy puszczaja
    i zaczynaja sie bronic. Zeby bylo jasne. Nie pochwalam tego, ale sie nie
    dziwie. Patrzac na podejscie nauczycieli do uczniow, mam wrazenie, ze
    OGROMNA WIEKSZOSC nauczycieli (ale nie wszyscy!!!) 90% energii w swojej
    pracy zuzywa nie na nauczenie dzieciakow czegokolwiek, tylko na POKAZANIE
    TYM GOWNIARZOM, KTO TU RZADZI< KTO JEST PANEM I BOGIEM I KOMU TU SIE NALZY
    ODDDAWANIE CZCI NA KOLANACH. Taka jest prawda o szkolach. I wcale nie mowie
    tu o tym, ze jak nauczyciel wiecej zadaje, to jest zly. Mowie o
    RZECZYWISTYCH przypadkach ponizania uczniow, traktowania ich jak smieci itd.
    To jest prawdziwa norma w polskiej szkole.