eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
  • Data: 2008-09-19 20:55:32
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:
    > Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > Ha... Czekalem na ten tekst. Mam dwoch synow. Starszy na studiach, mlodszy w
    > technikum. Od wielu lat walcze (ja i zona)
    > ze zwyklym chamstwem nauczycieli, z przesladowaniami uczniow przez
    > nauczycieli, z ich niesprawiedliwoscia itp.

    "Od wielu lat" powiadasz tzn. że twoje potomstwo nie bardzo sobie w
    szkole radzi, tak?

    > Patrzac na podejscie nauczycieli do uczniow, mam wrazenie, ze
    > OGROMNA WIEKSZOSC nauczycieli (ale nie wszyscy!!!) 90% energii w swojej
    > pracy zuzywa nie na nauczenie dzieciakow czegokolwiek, tylko na POKAZANIE
    > TYM GOWNIARZOM, KTO TU RZADZI< KTO JEST PANEM I BOGIEM I KOMU TU SIE NALZY
    > ODDDAWANIE CZCI NA KOLANACH.

    Jak tak czytam twoje wypociny to mam ogromną ochotę kopnąć cię w zad.
    Tylko czy to coś zmieni?

    Miałem tu dłuższą wypowiedź , ale ją wykasowałem, bo zorientowałem się,
    że schodzę do twojego poziomu. A to mi nie odpowiada.
    Jeśli uważasz że szkoła średnia i studia są takie złe to nie wysyłaj tam
    swoich dzieci, ucz je sam, ;-]

    ---
    AW