eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
  • Data: 2008-09-19 17:56:06
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gb0ncm$77d$1@news.dialog.net.pl Ajgor <a...@m...pl>
    pisze:

    > Ha... Czekalem na ten tekst. Mam dwoch synow.
    Szkoda chłopaków...

    > Starszy na studiach, mlodszy w technikum. Od wielu lat walcze (ja i zona)
    Maniak?

    > ze zwyklym chamstwem nauczycieli, z przesladowaniami uczniow przez
    > nauczycieli, z ich niesprawiedliwoscia itp. Jak bym zaczal tu opisywac
    > przypadki, gdzie uczen (nie tylko moj syn, ale w ogole uczniowie) zostal
    > przez nauczyciela potraktowany jak najgorszy smiec, to wyszla by z tego
    > cala encyklopedia.
    Nie, no tu lepiej nie spamuj.
    Ale przecież możesz się tymi kwestiami zająć inaczej.

    > Tylko jakos o tym nikt glosno nie mowi.
    Możesz być pierwszy. Co stoi na przeszkodzie?

    > Zapewniam
    > Cie, ze znajac MASE takich sytuacji wcale sie nie dziwie, ze uczniom
    > nerwy puszczaja i zaczynaja sie bronic. Zeby bylo jasne. Nie pochwalam
    > tego, ale sie nie dziwie. Patrzac na podejscie nauczycieli do uczniow,
    > mam wrazenie, ze OGROMNA WIEKSZOSC nauczycieli (ale nie wszyscy!!!) 90%
    > energii w swojej pracy zuzywa nie na nauczenie dzieciakow czegokolwiek,
    Wrażenie to jakby mało przekonujący argument, o ile w ogóle argument.

    > tylko na POKAZANIE TYM GOWNIARZOM, KTO TU RZADZI< KTO JEST PANEM I
    > BOGIEM I KOMU TU SIE NALZY ODDDAWANIE CZCI NA KOLANACH. Taka jest
    > prawda o szkolach.
    Jednak maniak...
    I do tego wrzeszczy bez powodu... ;)

    > I wcale nie mowie tu o tym, ze jak nauczyciel wiecej
    > zadaje, to jest zly. Mowie o RZECZYWISTYCH przypadkach ponizania
    > uczniow, traktowania ich jak smieci itd. To jest prawdziwa norma w
    > polskiej szkole.
    Możliwości antagonizmów między stronami procesu edukacji wyeliminować się
    nie da.
    Można je jednak ograniczyć właściwymi rozwiązaniami systemowymi.
    A te kosztują. Jak coś źle działa i chcemy to naprawić to trzeba zapłacić za
    naprawę i tu się kółko zamyka.

    --
    Jotte