eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
  • Data: 2008-09-19 20:35:33
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P" < napisał w wiadomości

    > Tu jest mowa o warunku minimalnym, aby do tego
    > zawodu naplyneli wartosciowi ludzie. Za nedzne
    > ochlapy nikt przytomny i zdrowy na ciele i umysle
    > nie przyjdzie nauczac. Jak jest tak dobrze (placowo),
    > tak zle (moralnie), to dlaczego sam nie zaczniesz
    > kariery jako nauczyciel? Bo ci sie nie oplaci byc
    > DOBRYM nauczycielem. Dalej masz zamiar powtarzac
    > swoja mantre?

    Alez ja nie powtarzam zadnej mantry. Tylko grzecznie zapytalem o prawna
    ochrone godnosci uczniow. I otrzymalem wielki potok dywagacji... nie na
    temat :) Oczywiscie ze ja nie bede nauczycielem, bo nie jestem do tego
    stworzony. Nawet za 10tys. netto miesiecznie bym sie nie nadawal :) Ale tu
    masz racje. Jak by byly wieksze pieniadze, to moze do zaawodu przyszli by
    ludzie z powolaniem.
    Podobnie jak to jest w innych zawodach. Na przyklad w policji. Ale to juz
    calkiem inna bajka.