eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
  • Data: 2008-09-20 09:45:52
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:gb0frk$23m$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gb0efq$m2$1@nemesis.news.neostrada.pl MarlonB

    > Nieprawda pisze się razem.
    > Nawet jak się głupoty wypisuje.

    O kurwa, to się doszukałeś.

    > Nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj to, co napisałem jeszcze
    > raz, powoli. Albo nich ci ktoś przeczyta i wytłumaczy.

    kto to mówi...

    > Racja ma, oczywiście, znaczenie i to zasadnicze. Chodzi bowiem o to, czy w
    > ogóle doszło do "obrazy" w sensie prawnym (vide nazwa grupy).

    Nie ma :) Z takim ciemniakiem to dawno nie dyskutowałem :) Jak ci jebne z
    banki, to wg ciebie masz PRAWO mi oddac, tak? :))) Skup się człowieku i
    oszczędź wstydu! Racja nie usprawiedliwia przestępstwa :)

    a teraz sprawdź mi pisownie, jak ci to tak dobrze idzie, i szybko odpisuj,
    bo kumple czekają na kolejną porcję bzdur :>

    M.