  • Data: 2023-09-04 11:40:58
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Sep 2023 21:46:43 +0200, Shrek wrote:

    > Bo działa w ramach owobiązującej fizyki. Natomiast jednak umożliwia
    > hamowanie i zmianę kontrolę nad pojazdem (w ramach fizyki)

    Ale nie zapobiega przed poslizgiem na zakrecie.

    Od tego jest inny system, ESP, obowiązowy od 2012, wiec chyba był
    w tym aucie. Wyłączony/zablokowany przez młodego rajdowca?

    > Tak - celowo utracił kontrolę nad pojazdem, żeby lepiej kontrolować
    > pojazd. Brzmi jak "położyłem maszynę" w knajpie motocyklowej;)

    A rajd kiedys widziałes? :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=_wCbjySJot0

    P.S. Taki styl jazdy na motocyklu ... to chyba tylko żużel i
    motocross.

    J.