  • Data: 2023-09-04 17:30:18
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2023 o 11:40, J.F pisze:

    > Ale nie zapobiega przed poslizgiem na zakrecie.

    Oczywiście że nie bo nie jest celem abs zapobieganie poślizgowi w
    zakręcie. Znaczy może zapobiegać ale nie musi.

    > Od tego jest inny system, ESP, obowiązowy od 2012, wiec chyba był
    > w tym aucie. Wyłączony/zablokowany przez młodego rajdowca?

    Niewykluczone. Ale bardziej prawdopodobne, że ESP kierował samochód tam
    gdzie go kierował najebany kierowca - widać że dopóki nie minął pieszego
    jakąś sterowność miał. A że mimo tej sterowaności jebał słupki - no
    najebany był to jebał po słupkach - normalna sprawa z dwoma promilami:P

    > A rajd kiedys widziałes? :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=_wCbjySJot0

    Możesz dać timestampa do czasu jak celowo wypierdalają się z trasy?

    No dobra - doszliśmy do tego że najebany w przy dupy kierowca z
    czterokrotnie przekroczoną prędkością urządza sobie rajd centrum
    milionowego miasta celowo kosząc słupki. Na podstawie tego doszedłeś do
    wniosku że winny jest... pieszy.

    Naprawdę macie tam jakiś czelendż i chcesz k.o.medianta wgryźć?

    napijeszsienaczpaszawypadekitakbysiezadrzyl_meme.jpe
    g;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!