eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 20:46:31
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Adrian" napisał w wiadomości
    news:4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl...
    > Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego.
    > Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem
    > informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po
    > niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sobą wziąłem wydrukowaną kartkę z
    > zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem "Prosimy o
    > sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w sklepach
    > fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegają zwrotowi z tytułu
    > sprzedaży na odległość." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i pyta mnie
    > czy płacę kartą czy gotówką. Ja mówię, że spokojnie najpierw chcę dokonać
    > sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma wady fabrycznej,
    > która w większości egzemplarzach niestety się ujawnia. Poinformowano mnie,
    > że nie ma takiej możliwości. Więc czytam, co pisze na mojej kartce z
    > zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta z obsługi i tłumaczy
    > mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw płaci a później sprawdza
    > towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten zapis do tego, co Pani mówi?
    > Wzruszyła się ramionami i tyle. Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do
    > grupy. Kto ma rację? Ta kobieta czy wiążący jest zapis, który widnieje
    > małym druczkiem?

    Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet,
    a odbieralem w sklepie. Konkretnie w Lenicy w Carrefourze.
    W obu przypadkach sprzet sprawdzalem PRZED zaplaceniem, i nie bylo z tym
    problemu. Malo tego. Przy jednym z zakupow - kupowalem lampe blyskowa do
    aparatu - okazalo sie, ze zamowiona lampa jest uszkodzona (nie dzialala
    jedna z funkcji). Bez problemu pani lampe zabrala, i kazala (a wlasciwie
    prosile) sie zglosic za trzy dni, i po tych trzech dniach dostalem nowa -
    sprawna. Ba... W obu przypadkach Pani poszla do magazynu, i przyniosla
    baterie - zebym mogl lampe sprawdzic.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1