eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 20:59:58
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
    Od: Adrian <d...@d...ps> szukaj wiadomości tego autora

    > Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet,
    > a odbieralem w sklepie. Konkretnie w Lenicy w Carrefourze.
    > W obu przypadkach sprzet sprawdzalem PRZED zaplaceniem, i nie bylo z tym
    > problemu. Malo tego. Przy jednym z zakupow - kupowalem lampe blyskowa do
    > aparatu - okazalo sie, ze zamowiona lampa jest uszkodzona (nie dzialala
    > jedna z funkcji). Bez problemu pani lampe zabrala, i kazala (a wlasciwie
    > prosile) sie zglosic za trzy dni, i po tych trzech dniach dostalem nowa -
    > sprawna. Ba... W obu przypadkach Pani poszla do magazynu, i przyniosla
> [...]

    Był ze mną znajomy (świadek w razie czego) który kupował 2 lata temu
    kamerę za ponad 5 000 zł i mówił że jemu nie robiono problemów ze
    sprawdzeniem przedmiotu przed zapłatą. Bardzo się zdziwił gdy usłyszał
    to co mi powiedzieli. Najwidoczniej mają gdzieś klienta i mogą być pewni
    że więcej nic u nich nie kupię.