eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Mon, 21 Nov 2011 21:46:31 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 33
    Message-ID: <jaedam$7bd$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-69-90.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1321908374 7533 78.8.69.90 (21 Nov 2011 20:46:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2011 20:46:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-0, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-0, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691935
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adrian" napisał w wiadomości
    news:4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl...
    > Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego.
    > Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem
    > informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po
    > niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sobą wziąłem wydrukowaną kartkę z
    > zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem "Prosimy o
    > sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w sklepach
    > fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegają zwrotowi z tytułu
    > sprzedaży na odległość." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i pyta mnie
    > czy płacę kartą czy gotówką. Ja mówię, że spokojnie najpierw chcę dokonać
    > sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma wady fabrycznej,
    > która w większości egzemplarzach niestety się ujawnia. Poinformowano mnie,
    > że nie ma takiej możliwości. Więc czytam, co pisze na mojej kartce z
    > zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta z obsługi i tłumaczy
    > mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw płaci a później sprawdza
    > towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten zapis do tego, co Pani mówi?
    > Wzruszyła się ramionami i tyle. Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do
    > grupy. Kto ma rację? Ta kobieta czy wiążący jest zapis, który widnieje
    > małym druczkiem?

    Troche dziwne. Dwa razy kupowalem sprzety w Euro. Zamawialem przez internet,
    a odbieralem w sklepie. Konkretnie w Lenicy w Carrefourze.
    W obu przypadkach sprzet sprawdzalem PRZED zaplaceniem, i nie bylo z tym
    problemu. Malo tego. Przy jednym z zakupow - kupowalem lampe blyskowa do
    aparatu - okazalo sie, ze zamowiona lampa jest uszkodzona (nie dzialala
    jedna z funkcji). Bez problemu pani lampe zabrala, i kazala (a wlasciwie
    prosile) sie zglosic za trzy dni, i po tych trzech dniach dostalem nowa -
    sprawna. Ba... W obu przypadkach Pani poszla do magazynu, i przyniosla
    baterie - zebym mogl lampe sprawdzic.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1