eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 03:14:46
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11/21/2011 5:24 PM, s...@a...pl wrote:
    > To pierwsze pytanie jest o tyle istotne, bo jeśli tak to mozesz taki produkt
    > normalnie zwrócić. Miejsce czy sposób odbioru nie ma znaczenia. Kupiłem poza
    > siedzibą czy punktem handlowym firmy i to się liczy.


    Nie.
    On nie kupił przez internet. Nawet nie zapłacił, bo płaci się przy odbiorze.
    Przez internet zlecił tylko i wyłącznie dostarczenie konkretnego towaru
    do konkretnego sklepu, tak aby mogl tam pojsc i go kupic.

    Stad wlasnie nie ma mowy o sprzedazy po za siedziba.

    On po prostu przychodzi do sklepu i kupuje towar "z półki". No powiedzmy
    spod lady.

    Wiec tak samo jak z innymi towarami z polki.
    Klient przychodzi i chcialby konkretny towar rozpakowac poogladac
    sprawdzic a jak mu sie nie podoba to odłożyć na półkę.

    Stąd ten opór sprzedawcy.
    Najpiew kup, a jak ewentulanie nie działa zwracaj/reklamuj.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1