eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 23:00:37
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: Adrian <d...@d...ps> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    > niebieski, nie biorę? Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność
    > wobec klienta i zarabianie.

    Sprawa też wygląda tak. Produkt, który zamawiałem został wypuszczony do
    sprzedaży z wadą wyświetlacza, do której nie bardzo się producent
    przyznaje gdyż wymiana by firmę kosztowała wiele milionów. Osoby, które
    czytają fora dowiedzą się o tej wadzie, lecz większość i tak kupi kota w
    worku. Ja o tym fakcie wiem. Jeśli sprawdziłbym po zapłacie telefon
    wówczas marne szanse, że sklep uzna mi to za usterkę i równie dobrze
    może mi wmówić, że: eeeee tak musi być itp. Preferowałem zachować
    ostrożność i zrezygnować z odbioru niżeli później żałować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1