eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 20:05:14
    Temat: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: Adrian <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego.
    Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem
    informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po
    niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sobą wziąłem wydrukowaną kartkę z
    zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem ,,Prosimy o
    sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w
    sklepach fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegają zwrotowi z
    tytułu sprzedaży na odległość." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i
    pyta mnie czy płacę kartą czy gotówką. Ja mówię, że spokojnie najpierw
    chcę dokonać sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma
    wady fabrycznej, która w większości egzemplarzach niestety się ujawnia.
    Poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwości. Więc czytam, co pisze
    na mojej kartce z zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta
    z obsługi i tłumaczy mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw
    płaci a później sprawdza towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten
    zapis do tego, co Pani mówi? Wzruszyła się ramionami i tyle.
    Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do grupy. Kto ma rację? Ta kobieta
    czy wiążący jest zapis, który widnieje małym druczkiem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1