eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 23:24:03
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego.
    > Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem
    > informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie.

    Czy ze strony prawnej w tym momencie nie dokonałeć już czasem zakupu?

    > niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sobą wziąłem wydrukowaną kartkę z
    > zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem "Prosimy o
    > sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w
    ^^^^^^^^^
    > sklepach fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegają zwrotowi z
    > tytułu sprzedaży na odległość."

    To pierwsze pytanie jest o tyle istotne, bo jeśli tak to mozesz taki produkt
    normalnie zwrócić. Miejsce czy sposób odbioru nie ma znaczenia. Kupiłem poza
    siedzibą czy punktem handlowym firmy i to się liczy.






    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę:
    m...@m...pl * a...@f...com.pl * i...@j...pl
    m...@m...pl * k...@t...pl
    m...@m...pl * p...@p...suwalki.pl
    i...@p...com.pl * m...@i...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1