eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 22:44:14
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości
    news:jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl...

    > Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    > niebieski, nie biorę?

    A co go to obchodzi? Czy ktoś w ogóle jeszcze pamięta naczelne hasło handlu:

    "Klient nasz pan"?

    A co, jeśli on zapłaci, po zapłaceniu rozpakuje, i się okaże, że dostał w
    ogóle co innego,
    niż zamawiał, a oni odmówią przyjęcia zwrotu? I oczywiście znajdzie się
    usłużny prawnik, który ZINTERPRETUJE jakiś zapis, że mają do tego prawo?
    Kupowanie kota w worku ma być obowiązkiem kupującego? Niby dlaczego? ZAWSZE
    masz prawo obejżeć towar przed kupnem.
    Płacisz za zawartość, a nie za opakowanie.

    > Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność wobec klienta i
    > zarabianie.

    Bzdura.
    Jeśli sklep nie potrafi zrobić dobrze klientowi, to niech bankrutuje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1