eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-21 23:49:12
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-11-21 23:44, Ajgor wrote:
    > Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości
    > news:jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl...
    >
    >> Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    >> niebieski, nie biorę?
    >
    > A co go to obchodzi? Czy ktoś w ogóle jeszcze pamięta naczelne hasło handlu:
    >

    No tyle obchodzi, że dwie osoby bez sensu dylały 60 km, bo się autorowi
    wymyśliło, że będzie mógł macać towar przed zakupem.

    > "Klient nasz pan"?

    Nie bądź śmieszny. Takie rzeczy to w filmach, a nie jak przyjeżdża koleś
    macać telefony - żeby szukać wady, która wedle producenta wadą nie jest.


    > A co, jeśli on zapłaci, po zapłaceniu rozpakuje, i się okaże, że dostał w
    > ogóle co innego,
    > niż zamawiał, a oni odmówią przyjęcia zwrotu?

    Złoży reklamację. Obstawiam, że euro nie żyje z podmianek w pudełkach.

    > I oczywiście znajdzie się
    > usłużny prawnik, który ZINTERPRETUJE jakiś zapis, że mają do tego prawo?
    > Kupowanie kota w worku ma być obowiązkiem kupującego?

    Ale jakim obowiązkiem? Zmusili go do czegoś?

    Nie kupił i tyle. Po to jest zakup na odległość, żeby z niego korzystać,
    a nie jechać do siedziby firmy i oczekiwać takiego samego podejścia. Nie
    mówiąc już o tym, że skorzystanie z prawa do zwrotu towaru wymaga
    zapłacenia przed sprawdzaniem towaru.

    > Niby dlaczego? ZAWSZE
    > masz prawo obejżeć towar przed kupnem.

    Nie.

    > Płacisz za zawartość, a nie za opakowanie.

    Rozumiem dla ciebie rozpakowany towar jest wart tyle samo co fabrycznie
    zapakowany przez producenta?


    >> Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność wobec klienta i
    >> zarabianie.
    >
    > Bzdura.
    > Jeśli sklep nie potrafi zrobić dobrze klientowi, to niech bankrutuje.

    Prawie. Ma robić dobrze dostatecznie dużej liczbie klientów, a nie każdemu.


    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1