  • Data: 2003-10-28 11:35:51
    Temat: Re: Zamówienie w firmie handlowo-usługowej
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)Sprzedawca na moje telefony zbywa mnie mówiąc, że "będą jutro" już
    jadą z
    > fabryki itp.Teraz zaproponował mi wykonanie usługi częściowej tzn. tylko
    > część okien i to okucia nie z tymi funkcjami co zamawiałem.(Okna z dostawy
    > gdzie klijent zrezygnował)Mam pytanie czy:
    > 1. firma musi oddać zaliczkę.
    > 2. należy mi się zadośćuczynienie (Nie będę miał okien zamontowanych przed
    > zimą)
    > 3.telefony do firmy będą oznaczały ,że upominałem się o wykonanie usługi.
    >
    > Będę wdzięczny z każdą odpowiedź.

    Miałem podobny przypadek, tzn. przyjechały okna bez jednego (miało być
    za kilka dni). Piekny pan chciał pieniążki za to, co dostarczył - ja na
    to, że zapłacę, ale za wszystko. Piękny pan na to, że musi w związku z
    tym zabrać okna, bo jak nie płacę, to mi ich nie zostawi.
    Ja mu na to, że się zgadzam. Pan zabrał, za kilka dni miałem resztę +
    montaż.
    Piękny pan bardzo się wk... (lit.: "wk... się" - w znaczeniu potocznym
    "mocno się zdenerwować";
    przykładowo: "zagraniczny parlamentarzysta wk.. się").
    Zaliczkę moja miał, ale niezapłacone okna wg moich wymiarów też, więc
    fikać za dużo nie mógł.

    Może kombinować, by wicisnąć ci cudze okna - zastranów się, czy nie
    warto wziąć za np. 60% ceny. Misio będzie miał problem z głowy a Ty
    dodatkowe pieniądze na coś tam.

    Nie mogłeś dopominać się o selektywne wykonanie usługi, w oderwaniu od
    okien.

    Pzdr: Catbert, EHRM