eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamówienie w firmie handlowo-usługowej › Re: Zamówienie w firmie handlowo-usługowej
  • Data: 2003-10-28 18:38:50
    Temat: Re: Zamówienie w firmie handlowo-usługowej
    Od: kam <X...@X...plX> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andy wrote:
    > Zamówiłem okna z monażem w firmie handlowo-usługowej.W zamówieniu był
    > podany termin realizacji 3 tygodnie.Umowa podpisana 3-10 -2003.(Obietnica
    > ustna będzie wcześniej po 2 tygodniach)Mija czwarty tydzień a okien nie
    > ma.Sprzedawca na moje telefony zbywa mnie mówiąc, że "będą jutro" już jadą z
    > fabryki itp.Teraz zaproponował mi wykonanie usługi częściowej tzn. tylko
    > część okien i to okucia nie z tymi funkcjami co zamawiałem.(Okna z dostawy
    > gdzie klijent zrezygnował)Mam pytanie czy:
    > 1. firma musi oddać zaliczkę.
    > 2. należy mi się zadośćuczynienie (Nie będę miał okien zamontowanych przed
    > zimą)
    > 3.telefony do firmy będą oznaczały ,że upominałem się o wykonanie usługi.

    Masz okreslony termin, który został przekroczony - odstępujesz od umowy
    na podstawie art.635 kodeksu cywilnego i żądasz zwrotu zaliczki
    (wysyłasz to oświadczenie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru).
    Jeśli zwrot nie nastąpi - pozostanie dochodzenie przed sądem, nie
    powinno to trwać zbyt długo.

    Odszkodowanie (a nie zadośćuczynienie) - poniosłeś konkretną szkodę?

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1