eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamówienie w firmie handlowo-usługowej › Zamówienie w firmie handlowo-usługowej
  • Data: 2003-10-28 11:18:54
    Temat: Zamówienie w firmie handlowo-usługowej
    Od: "Andy" <a...@r...USUNTO.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Mam problem i proszę o pomoc.
    Zamówiłem okna z monażem w firmie handlowo-usługowej.W zamówieniu był
    podany termin realizacji 3 tygodnie.Umowa podpisana 3-10 -2003.(Obietnica
    ustna będzie wcześniej po 2 tygodniach)Mija czwarty tydzień a okien nie
    ma.Sprzedawca na moje telefony zbywa mnie mówiąc, że "będą jutro" już jadą z
    fabryki itp.Teraz zaproponował mi wykonanie usługi częściowej tzn. tylko
    część okien i to okucia nie z tymi funkcjami co zamawiałem.(Okna z dostawy
    gdzie klijent zrezygnował)Mam pytanie czy:
    1. firma musi oddać zaliczkę.
    2. należy mi się zadośćuczynienie (Nie będę miał okien zamontowanych przed
    zimą)
    3.telefony do firmy będą oznaczały ,że upominałem się o wykonanie usługi.

    Będę wdzięczny z każdą odpowiedź.
    Pozdrawiam Andrzej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1