eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-15 16:00:46
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Apr 2024 07:40:28 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    ik_jezykowy.780.2021.01.6-R.Zarebski.pdf

    > Ale zauważyłeś, że ten pan używa rasa czarna jako frazy opisowej, bo
    > pewnie w ogóle nie wie co to jest rasa (w sensie technicznym) a cała jego

    A co to jest rasa w sensie technicznym (biologicznym)?

    Czarny ... widać, że nie biały. To sie rzuca w oczy.
    Dużo więcej różnic chyba nie ma.

    A jak ktos jeszcze w Boga i Bibli wierzy, to tam napisane,
    "uczyńmy czlowieka na Nasz Obraz", no to przecież nie czarnego :-)

    > praca dotyczy nie semantyki słowa Murzyn, a jak to słowo jest odbierane
    > na poziomie emocjonalnym?

    Gdzie u nas długo było w miarę obojętne, dopiero niedawno zaczęto coś
    dodawać.

    J.